Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności Drukuj

 MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW/ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Miejski w Pajęcznie

Referat Spraw Obywatelskich

ul. Parkowa 8/12, II piętro, pok. 305

KTO MOŻE WYSTĄPIĆ Z WNIOSKIEM / ZAINICJOWAĆ SPRAWĘ
Organ administracji publicznej wydaje zaświadczenie na wniosek zainteresowanej osoby złożony w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne.

GODZINY PRZYJMOWANIA KLIENTÓW

poniedziałek 7:30 – 15:30
wtorek 7:30 – 15:30
środa 7:30 – 15:30
czwartek 7:30 – 15:30
piątek 7:30 – 13:30

OPŁATY
Opłata skarbowa:

  • za wydanie zaświadczenia np. o zameldowaniu, wymeldowaniu, braku osób zameldowanych w lokalu- 17 zł

  • za udzielenie pełnomocnictwa – 17 zł

  • Opłaty można dokonać w Kasie Urzędu Miejskiego lub bezgotówkowo na rachunek bankowy: 86 8265 0001 2001 0071 7171 0001

Opłacie skarbowej nie podlegają zaświadczenia wydawane w sprawach wymienionych w art. 2 ustawy o opłacie skarbowej.

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni.

TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje

PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;

  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;

  • Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

WYMAGANE WNIOSKI I DOKUMENTY

  • wniosek o wydanie zaświadczenia

  • dowód osobisty lub paszport

  • w przypadku zaświadczenia, że w lokalu nikt nie jest zameldowany – do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu* (tylko w przypadku, gdy właściciel nie był zameldowany w tym lokalu)
    * oryginał dokumentu do wglądu tj. w szczególności umowa cywilnoprawna, odpis z księgi wieczystej albo wyciąg z działów I i II księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu

Załączniki:

Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności
Podanie glosariusz
Pełnomocnictwo

Sprawę prowadzi:

Referat Spraw Obywatelskich

Inspektor Agnieszka Wybraniec

Tel.: 34 311 12 12 wew. 242

e-mail: awybraniec@pajeczno.pl

 
Powrót
`