Koordynator do Spraw Dostępności w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie Drukuj

Burmistrz Pajęczna Dariusz Tokarski zarządzeniem nr 98/25 z dnia 3 stycznia 2025 roku wyznaczył Koordynatorem do Spraw Dostępności w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie Panią Katarzynę Retke – Głównego Specjalistę ds. Kadr i Płac Urzędu Miejskiego w Pajęcznie  – tel. 34 311-15-23 wew. 224., e-mail: koordynator.dostepnosci@pajeczno.pl

 

Zarządzenie Nr 98/25
Burmistrza Pajęczna

z dnia 3 stycznia 2025 r.

w sprawie wyznaczenia Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie

Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411) zarządza się, co następuje:

§ 1. Wyznacza się Panią Katarzynę Retke – Głównego Specjalistę ds. Kadr i Płac Urzędu Miejskiego w Pajęcznie do pełnienia funkcji Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie, zwanym dalej "Koordynatorem".

§ 2. 1. Do zadań Koordynatora należy w szczególności:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Pajęcznie;

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia Planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Pajęcznie, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

3) monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Pajęcznie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4) przedstawianie Burmistrzowi Pajęczna bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań;

5) przygotowanie projektu Raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie.

2. Zobowiązuje się wszystkich pracowników Urzędu Miejskiego w Pajęcznie do udzielenia niezbędnej pomocy i wsparcia Koordynatorowi w zakresie realizacji zadań, o których mowa w ust. 1.

§ 3. 1. Koordynator w zakresie realizowanych zadań, o których mowa w § 2 ust. 1, podlega Sekretarzowi Gminy.

2. Obsługę administracyjno - organizacyjną Koordynatora w zakresie realizacji zadań, o których mowa w § 2 ust. 1, zapewnia Referat Ogólno - Organizacyjny, Obsługi Samorządowej, Promocji i Kadr Urzędu Miejskiego w Pajęcznie.

§ 4. Wyznaczenie obowiązuje od dnia 03 stycznia 2025 r. i wygasa z dniem cofnięcia lub ustania stosunku pracy w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



 

 

Burmistrz Pajęczna


Dariusz Tokarski

 

attach_file Załączniki

Powrót
`